Re: pedofilia na polskich serverach

Autor: Piotr Bernatowicz (bernat_at_ichf.edu.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 22:22:00 MET DST

Easy^R wrote:

[ciach]

> I to tyle co znalazlem w ciagu 30 minut surfowania po polskich stronach
> www.
> Przypuszczam, ze jest tego gowna o wiele wiele wiecej.
> I teraz zachodzi pytanie, co z tym zrobic:
>
> 1. Powiadomic Rzeczpospolita i prokurature by wytoczyc sprawe karna
> administratorom?
> 2. Powiadomic adminow by skasowali te strony. Co w sumie nic nie da, bo
> kolesie znow je zaloza gdzie indziej.
> 3. Powiadomic adminow by pomogli namierzyc osoby tworzace takie strony i
> podac dane policji. Z tym, ze niektorzy admini nie sa skorzy do pomocy.

> [...]

Drogi Easy^R,

Daj sobie po prostu spokoj.

Celem nadrzednym jest to, zeby pornografia dziecieca i zwierzeca nie
byla rozpowszechniana w Internecie.
Jesli zastosujesz punk nr 1 z wymienionych, to tego celu nie osiagniesz.
To samo tyczy sie punktu nr 2. W obu wypadkach strony przewedruja na
inne serwery. U nas albo gdziekolwiek indziej.
Zastosowanie punktu nr 3 moze by i cos dalo, tylko ze znajac polska
rzeczywistosc to sprawa namierzania bedzie ciagnac sie latami i
prawdopodobnie skonczy sie niczym. Wystarczy ze zakladajacy strony
troche sie znaja na kamuflazu internetowym. Zreszta nawet jesli takich
osobnikow sie zlapie, to i tak kazde dziecko bedzie moglo wystukac adres
internetowy znajdujacy sie np. w Rosji i dowolna pornografie sobie
stamtad sciagnac. Zatem cel ostateczny i tak nie zostanie osiagniety.
Przykro mi, ale wyglada na to, ze wszyscy domorosli cenzorzy beda
musieli dac sobie na wstrzymanie i pokornie zniesc swoja kleske.

Pozdrawiam

Piotr