Re: Panie Płókarz, proszę przyjąć wyrazy uznan

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl.invalid)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 02:47:42 MET DST

Sat, 28 Aug 1999 16:45:15 +0200, Wojtek Sylwestrzak <W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl> napisał(a):

>to nie ma zwiazku. roznica polega na stosowaniu technik typu 'push' lub
>'pull',
>a nie na tym czy cos sie udostepniane publicznie czy nie.

niby na czym ma polegać ta różnica ? dobry żart, i niusy i poczta SĄ push

o to właśnie chodzi, że w całej sprawie chodzi o fakt publicznego udostępniania a nie szczegóły techniczne, jakbyś zorganizował publicznie dostępną listę dyskusyjną jej uczestnicy również musieliby bardziej rygorystycznie niż w prywatnej poczcie stosować się do obowiązującego prawa