Re: Dlaczego karac adminstratora?

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 22:42:05 MET DST

On Sat, 28 Aug 1999 15:51:43 +0200, Easy^R wrote:

>To niech mnie szuka w Japoni, Algieri lub dowolnie innym kraju z ktorego
>zarejestrowalem ta grupe :)

Siedzac w domu czy na wycieczce ?

>Pozatym w samej nazwie nic nie ma do naczelnych organow panstwa. A co to
>tylko jeden Kwach i Walesiak sa na swiecie ?

Art. 136. § 1. Kto na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dopuszcza
się czynnej napaści na głowę obcego państwa lub akredytowanego szefa
przedstawicielstwa dyplomatycznego takiego państwa albo osobę
korzystającą z podobnej ochrony na mocy ustaw, umów lub powszechnie
uznanych zwyczajów międzynarodowych, [...]
§ 3. Karze określonej w § 2 podlega, kto na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej publicznie znieważa osobę
określoną w § 1.

A jesli Japonia ma podobny paragraf ?
Z Kwachem radze chwilowo uwazac :-)

J.