Re : Kontrola Internetu

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 09:57:30 MET DST

On 27 Aug 1999 17:05:22 GMT, moskit_at_irc.p-l (Marek Moskal) wrote:

>ZTCW na przykład amerykańskie firmy mające oddział w Chinach nie są
>kontrolowane... mają zupełnie prywatne łącza.
>Jak jest z obywatelami kraju, można poszukać np. na www.google.com, hasło:
>"restrictions China Internet". Niestety nie mam wiadomości z pierwszej
>(czy nawet drugiej) ręki.

Na mojej starej zakurzonej stronie domowej jest artykuł na temat cenzury w
sieci. Ma ze dwa lata (tekst ukazał się w Playboyu), ale myślę, że jeszcze
może zainteresować.

http://marcin.webcorp.pl/teksty/cenzura.html (URL z pamięci, więc może nie
być prawidłowy poszukajcie)
Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"More than 700 chemicals are used to manufacture a PC,
 about half of them toxic." Joan Lowy