Re: "Rzepa" czy "T.P"

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 09:19:56 MET DST

Robert Maron napisal(a) dnia [28 Aug 1999]:

>nie, raczej skonczylo by sie na narzekaniach na RzP za brak
>profesjonalismu; btw. RzP stracila bardzo w moich oczach po tej
>publikacji;

Gorzej - ja doszedłem do wniosku że skoro na temat na jakim się znam
(Usenet, nie pedofilia ! :) napisali kompletne bzdury, najprawdopodobniej
bzdury piszą też na inne tematy (na których się nie znam więc nie jestem w
stanie zweryfikować).
Nie żebym od razu wierzył we wszystko co w gazetach napiszą, ale
wiarygodność Rzp w moich oczach spadła tak gdzieś w okolice zera (punkt
zamarzania wody ;)

--
					(moskit_at_irc.pl)