Re: zawracanie glowy

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 20:25:05 MET DST

Krzysztof Czuma wrote:

> Ja rozumiem, ze Pan te pornosy musi ogladac i ze widok narzadow plciowych
> jest niezbedny do zaspokojenia Panskich potrzeb duchowych. Ale dlaczegoz
> ja mam za to placic? Niech Pan zaplaci sam, pls.
>
> Krzysztof Czuma

Jeszcze nie raz bedziesz placil za cos czego nie chcesz. Np. ostatnie
podwyzki paliwa ze wzgledu na strajki gornikow i potrzebe finansowania
nierentownych kopalni.
Ty masz placic podatki, a rzad ktory wybrala wiekszosc w wyborach bedzie
decydowal na co te pieniadze wydac i nic ci do tego.
Nie podoba sie ? Wyjedz do Chin i tam twoje podatki beda szly na
kupowanie nowych narzedzi tortur, karabinow do zabijania demonstrujacych
studentow itp.
Wkurza mnie takie gadanie jakie prezentujesz. Nie masz zielonego pojecia
o tym a sie madrzysz. Moze jeszcze policji nie wolno ciebie karac
mandatem bo przeciez ty ta policje utrzymujesz z wlasnych podatkow ?
Chcialbys kontrolowac kazda zlotowke z podatkow i wedlug swojego morale
osadzac na co ja wydac a na co nie ?
Od tego sa samorzady terytorialne, instytucje panstwowe maja swoja
polityke wydawania pieniedzy itp. Jesli uwarzasz, ze pieniadze z
podatkow sa zle wydawane to moze postuluj zmiane ministra finansow, idz
z plakatem demonstrowac pod Ministerstwem, zbierz wszystkie babcie
sprzed kosciola oraz sluchaczy "radia ma ryja" i zrob okupacje siedziby
Proponuje tez na znak protestu wstrzemiezliwosc seksualna na okres pol
roku.

--
Pozdrowienia, Easy_R
POLSKI SEX LINKS   http://www.info.erotica.pl