Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 13:49:34 MET DST

Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> wrote:
> Jasne. Tylko "my, administratorzy" mamy prawo się wypowiadać na
> temat łamania prawa w sieci.

Nie chciałbym, żeby w sprawach ekonomii państwa wypowiadały się osoby
niekompetentne (jak np. Lepper). Nie chciałbym, by mój dom był zbudowany
kiedykolwiek przez kogoś, kto nie umie tego robić. Tak samo też nie
chciałbym, by o sprawach technicznych wypowiadał się ktokolwiek poza
administratorami, a o sprawach legislacyjnych ktokolwiek poza fachowcami
prawnikami.

> Rób tak dalej, to za miesiąc Radio Maryja będzie Ci dyktowało co
> masz mieć na swoim serwerze.

To mi się przypomina dialog:
 - Wie Pan, gdzie mnie Pan może skoczyć? Jasiu, powiedz Panu
 - Pan moze panu majstru skoczyć tam, gdzie pan może pana majstra w dupę
   pocałować

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
You have to be careful not to get locked into Open Systems. (unknown)