Re: Kontrola Internetu

Autor: Piotr Murawski (murawski_at_kki.net.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 13:36:26 MET DST

Slawomir Bialek wrote:

> koncesje? pod groźba utraty ? :)

hihi a kto by sprawdzal zawartosc szyfrowanego ruchu GINB[1]?
Wiem wiem kwestia umocowania prawnego.

Wizja inetu w ktorej sieci bankowe (i miedzybankowe) bylyby ostoja
pornografi wyjatkowo mnie rozbawila[2].

Piotr Murawski

[1] Glowny Inspektorat Nadzoru Bankowego
[2] Chyba nie musze pisac ze jestem przeciw pornografi dzieciecej,
chociarz to ostatnio standartowa stopka w tej dyskusji...