Re: Sedno sprawy --> zalosny poziom artykulu (bylo: Pan

Autor: Robert Kois (rkois_at_elbacsb.com.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 11:37:38 MET DST

Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> wrote:

:[...]
:> :Dzisiaj sprawdziłem - ten "lepszy sposób" nie jest opisany ani na
:> :www.usenet.pl, ani na news.icm.edu.pl.
:> Nigdzie ? To ja chyba mam zwidy
:> http://news.icm.edu.pl/zasady.html
:> <cytat>
:> Poza tym, bardzo niemile widziane (i starannie ścigane i tępione - prosimy
:> o sygnalizowanie naruszeń prawa w grupach usenetowych) będą następujące
:> zjawiska:
:>
:> spam (patrz też opis dla opornych),
:> reklama (poza miejscami do tego przeznaczonymi, jak np. ogłoszenia
:> drobne w pl.ogloszenia.sprzedam, czy też informacja o nowych serwisach w
:> pl.internet.nowosci),
:> pornografia dziecięca i inne treści zabronione przez polskie prawo.
:>
:> Last modified: Sun May 23 13:21:05 MET DST 1999
:> </cytat>
:
:Czy gdziekolwiek na tych stronach podany jest adres
:"abuse_at_news.icm.edu.pl"? Czy adres jednego człowieka wystarcza, w
:sytuacji gdy, ja w rzeczonym przypadku, może on akurat pojechać na
:parotygodniowy urlop?

Jest podany adres? To na niego napisz. Szukasz w tej chwili dziury w
całym.

Kojer NMNOH

--
Zostałam "zmuszona" do przesiadki z joe na vim'a
(żona admina nie może używać czegoś innego) (c)Dorota Podlejska