Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 10:51:45 MET DST

Wojtek Sylwestrzak wrote:

[...]

> nie. lepiej niech panstwo decyduje za ludzi co jest moralne, a co nie.
> chcialbys znowu zyc w takim kraju ?

Sorry, ale państwo już zdecydowało. Pokaż mi miejsce w ustawie,
gdzie zaznaczono, że taka pornografia musi być "realna", a
"wirtualną" można rozprowadzać. Pornografia to również np. grafiki
czy obrazy i one też są nielegalne o ile zawierają wymienione
treści.

A czy Ty chciałbyś żyć w kraju, gdzie powszechnych norm moralnych (a
za nimi prawnych) w ogóle nie ma? Gdzie pedofil to prostu "kochający
_jeszcze_ inaczej"?

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>