Re: Kontrola Internetu

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_pysiek.bildex.net.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 23:09:29 MET DST

On Thu, 26 Aug 1999 22:27:14 +0200, Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net> wrote:
>Tego sie technicznie nie da zrobic. Jesli tylko bede mogl nawiazac
>polaczenie z dowolnym komputerem poza Polska, to zestawie tunel ssh i do
>danych sie dostane, przez szyfrowane (nie do podejrzenia) polaczenie. Po
>prostu nierealne, i to jest jedna z rzeczy ktorej zagorzali przeciwnicy
>pornografii zdaja sie nie rozumiec.

ja to wiem, bo taką wiedzę to ja mam :)

no ale posuwając się do granic absurdu taki przykład:
państwo wydaje ustawę/rozporządzenie, które zabrania
firmom mającym koncesje transmitowania ruchu szyfrowanego...

tpsa i nask pod groźbą utraty koncesji
zamawiają specjalny soft do ruterów, zwiększają
"trochę" ich możliwości, i soft odrzuca szyfrowane pakiety :)

wiem, przykład z nieba wzięty... ale ktoś może ma coś
trochę bardziej realnego? ale może nawet już stosowanego?
(nie wiem, jakieś chiny, itp?)

--c