Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 01:46:23 MET DST

Dnia 20 Aug 99 o godz. 13:17, Nina Liedtke napisal(a):

> Ech. Marzeniem moim jest, żeby jakaś duża biblioteka - Narodowa albo
> Jagiellonka - zaczęła prowadzić serwer newsów i archiwum postów -
> polskie, szybsze DejaNews (w ramach DŻS-ów). Dyrektorzy bibliotek pewne
Ty wiesz, ze to jest dobry pomysl???? :-)
Ty sie orientujesz w bibliotekarstwie - kogo nalezaloby zainteresowac takim
pomyslem, tak zeby sie dalo na to wykombinowac jakis grant albo co?
BTW. Ostatnio bylem na wakacjach, wiec przez ok. poltora tygodnia nie
moglem sledzic tej dyskusji - widze, ze coraz wiecej sie w tej sprawie
dzieje... Ktos tu sie "domagal" ode mnie felietonu - oczywiscie, ze
bedzie... ;-)
Czy ktos moglby wstawic gdzies na siec te wycinki z newsow, ktore
wydrukowala "Rz"? Piszecie tu, ze w wersji sieciowej "Rz" tego nie ma
(czyzby chcieli w ten sposob uniknac dalszej krytyki ze strony internautow?
;-)), a warto byloby to przeczytac...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl