Re: Panie Płókarz, proszę przyjšćwyrazy uznania

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 13:47:41 MET DST

On 99.08.26 MD pressed the following keys:

> A zalatwisz mi tez dobrego psychiatre i odpowiednia liczbe workow na
> wymiociny???

Przesadzasz, na wszystko można się uodpornić. Porozmawiaj na ten temat z
lekarzami.

Chociaż... Z drugiej strony z zupełnie innych powodów ja już pornoli
oglądać nie potrafię i m.in. dlatego sam nie zacząłem sprawdzać jak to
naprawdę jest z tą dostępnością pornografii dziecięcej...

rrw

--
signature intentionally left blank