Re: Odp: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Mack (mack_at_venus.pk.edu.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 17:15:07 MET DST

Witam wszystkich.

Tomasz Płókarz wrote:

> Oczywiscie, oburzenie staram sie zrozumiec. Po liczbie bluzgow, jakie na
> mnie spadaja, wydaje mi sie, ze naruszylem jakies tabu lub szturchnalem
> swieta krowe. (przepraszam)

  Nie swieta krowe, ale narobiles klopotu czlowiekowi Bogu ducha winnemu
instytucji bardzo przydatnej polskiemu Internetowi, za co zreszta ICMowi
chwala wielka. Trzeba sie bylo czepnac news.tpnet.pl albo ktoregos
komercyjnego
providera... ale tego nie zrobiles, bo wiedziales ze ich adwokaci
puszcza Cie
w skarpetkach za falszywe oskarzenia i za wlasne pieniadze
przepraszalbys ich
na lamach np. wtorkowej Gazety Wyborczej.
  Na Twoim miejscu spalilbym sie ze wstydu.... a nie pisal o swietych
krowach,
ktorym notabene nalezy sie szacunek i z mojej, i z Twojej strony.

                                Maciek Cionio