Re: Panie Płókarz, proszę przyjšćwyrazy uznania

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 14:59:40 MET DST

Grzegorz Staniak napisal(a):
[...]
: > A on co robi ? Zamiast wycofać się i nie zabierać głosu - podjudza to
: > wszystko jeszcze bardziej. Czytałem wywiad z nim, czytałem jego
: > stronę. Dla mnie to głupi prymityw i intelektualne zero z przerostem
: > ambicji nad czymś co ma zamiast osobowości ...
:
: ... i to oczywiście są argumenty za pozostawieniem grup pedofilskich
: w spokoju w imię "wolności słowa" w Internecie?

Nie. To jest argumentam za tym, aby nie traktować go poważnie bo
szkoda zdrowia, nerwów, czasu, pieniędzy itp itd.

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... Hey Patty Garrett that's what I used to call you