Re: Panie Płókarz, proszę przyjąćwyrazy uznania

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 14:51:17 MET DST

Grzegorz Staniak napisal(a):
[...]
: Na agresywny, napastliwy ton, osobiste wycieczki, przyklejanie
: pejoratywnych etykietek, kwestionowanie uczciwości czy wręcz
: istnienia problemu i tym podobne baaardzo konstruktywne głosy w
: dyskusji.

1. Gdyby facet był normalny nie chwaliłby się tym całym wywiadem
   który spowodował całą tą "wymianę zdań"

2. Gdyby facet był normalny nie dyskutowałby, tylko zabrał zabawki i
   poszedł sobie gdzie indziej.

A on co robi ? Zamiast wycofać się i nie zabierać głosu - podjudza to
wszystko jeszcze bardziej. Czytałem wywiad z nim, czytałem jego
stronę. Dla mnie to głupi prymityw i intelektualne zero z przerostem
ambicji nad czymś co ma zamiast osobowości ...

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... It's enough to make you stay