Odp: Dlaczego pognebilem ICM.... (Fwd)

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 10:01:17 MET DST

Panu Płókarzowi pomyliły się przyciski kiedy odpowiadał na mój posting, ale
już naprawiam ten błąd i wpuszczam to z powrotem na niusy, a przy okazji
odpowiadam.

----- Forwarded message from Tomasz Płókarz <tolep_at_box43.gnet.pl> -----

From: Tomasz Płókarz <tolep_at_box43.gnet.pl>
To: "Robert R. Wal" <rrw_at_reptile.eu.org>
Subject: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....
Date: Tue, 24 Aug 1999 18:49:46 +0200

> Gdzie w całym wywiadzie jest napisane, że ktoś oprócz Ciebie te zdjęcia
tam
> znalazł? Bo od chwili kiedy patrzę jaką robisz sobie reklamę i jak się
> pienisz jestem gotów podejrzewać, że byłbyś w stanie te zdjęcia sam
> umieścić, żeby uzasadnić konieczność krucjaty przeciw mafii
> admińsko-pedofilskiej.
>
> rrw

Nigdzie. Tylko zastanow sie , ty pajacu, dlaczego admin natychmiast usunal
2/3 grup? Na zlodzieju czapka gore...

  Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,
   - ktorego strona internetowa ma adres http://www.tolep.w.pl
   - ktorego adres poczty elektronicznej to tolep_at_bigfoot.com
   - ktory w ICQ ma numer 9326978

   GETIN Internet Service Provider http://www.getin.pl/ http://www.gnet.pl/
Dostep K56Flex/V.90/ISDN, Darmowe konta BOX43.gnet.pl, Serwer gier SHOT.gnet.pl
 Internetowy paszport - dostep w kazdym miejscu Ziemi: www.getin.pl/ipass.html
----- End forwarded message -----

Żadne grupy nie zostały wtedy usunięte, a jedynie zablokowano do nich
dostęp, przy czym jestem przekonany, że feedy z innymi serwerami działały
bez zakłóceń, zarówno jeśli chodzi o odbieranie, jak wysyłkę hierarchii
alt.*. Przyczyna tego posunięcia została wyjaśniona przez Rafała
Maszkowskiego publicznie: był zbyt zmęczony po dwóch dniach pray
non-stop, żeby grzebać się i czegoś szukać, więc -- ponieważ był jedynym
technicznym w pracy z powodu urlopów -- tymczasowo zablokował dostęp do
całej hierarchii alt.*

A co do tego pajaca... Stań przede mną i powiedz mi to prosto w twarz.

rrw

--
signature intentionally left blank