Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Janusz Czapek (januszcz_at_polbox.com)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 09:20:19 MET DST

Tomasz Płókarz napisał(a) w wiadomości: ...
>... mozna sie dowiedziec z wywiadu ze mna w dzisiejszej (24 sierpnia)
>"Gazecie Wyborczej" (dotatek komputerowy)
> Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,
> - ktorego strona internetowa ma adres http://www.tolep.w.pl
> lub http://tolep.freeservers.com
> - ktorego adres poczty elektronicznej to tolep_at_bigfoot.com
> - ktory w ICQ ma numer 9326978
   I jak na nowicjusza jesteś juz nieżle oblatany w te klocki. Masz strone
www
, numer ICQ. Ja bawię na necie krótko bo trzeci rok ale nie udało mi się
"przypadkiem" i uważam to za bardzo, bardzo mało prawdopodobne wejść na
strony pornograficzne. I Twoje oświadczenie publiczne o przypadkowości
tego zdarzenia uważam za fałszywe a dalsze wywody za obłudne i zakłamane.
Nie wiem co wzbudziło Twoje ogromne zaniepokojenie że wywołałeś taką
burzę??? Ja nie uważam za nic zdrożnego w zdjęciu nagiej czy
barszkującej kilkunastolatki. Jest napewno milsze oku niż 60 latki.
Nagi chłopak stanowi raczej widok żałosny. Nagie dzieci ?
Czy Tobie przeszkadza widok ganiających po plaży paroletnich golasów ?
Dziecięce porno to oczywiście nalezy wyeliminować ale jak? Przecież sieć
jest tak rozległa że nikt nad tym nie jest w stanie zapanować. W przypadku
natrafienia na cos takiego pozostaje tylko delete i po sprawie.
Jeśli uważasz że zostało popełnione przestępstwo to należało powiadomić
admnina serwera lub prokuratora. Ale Ty wolałeś wywołać awanturę na cały
kraj i zaangażowac w to ogrom internautów odcinając im dostep do sieci.
Ten sposób postepowania stał sie u nas bardzo modny. Brakuje pieniędzy
na górników trzeba wprowadzić akcyzę itp. No, może wprowadzic jeszcze
jedną , odpalić Tobie i tobie podobnym 5000zł/m-c ( Co za mało, to
10000zł)
i zwalczajcie to child porno . A jak Wam sie nie uda to co ? Nic w
Polsce nikt za nic nie odpowiada.
Dziwi mnie trochę postawa G.Wyborczej .Oni , fachowcy powinni przejżeć
na oczy i być świadomymi tego czym ta publikacja może sie skończyć i jakim
celom służy. Ja zaliczam Cię do grona nawiedzonych. Ludzie Ci a jest ich
ostatnio coraz więcej, właśnie w taki lub podobny sposób chcą i robią
kariery. Dla nich demokracja jest tożsama tylko z ich doktrynami,
prawo= Falandysz a naród to "zbiór przypadkowych jednostek "
Może u kogoś udało Ci się zebrać dodatnie punkty ale u mnie a i chyba
u większości zdroworozsądkowych masz cholernie duży minus. Jakakolwiek
dalszą dyskusje (jesli będziesz miał ochotę się odezwac ) prosiłbym o
przeniesienie na grunt prywatny jakoże spodziewam sie dosyć dużego
zainteresowania Twoim anonsem a i po co zajmować dodatkowo grupę.
Pozdrawiam Janusz
januszcz_at_polbox.com