Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 23:30:09 MET DST

Nocy (lub dnia) Tue, 24 Aug 1999 07:23:55 GMT, Tomasz Płókarz zeznaje:
>.... mozna sie dowiedziec z wywiadu ze mna w dzisiejszej (24 sierpnia)
>"Gazecie Wyborczej" (dotatek komputerowy)
No to przenanalizujmy ten tekst:

: "Nie mam nic przeciwko ICM, po prostu dwa tygodnie temu dowiedziałem
: się co to są grupy news..."

I na jakie były pierwsze grupy jakie Tomasz Płókarz zaczął czytać:
alt.binaries.pictures.erotica.age13-17;abpe.bestiality;abpe.rape itp.
Nieźle sobie radził z wyszukiwaniem interesujących go grup ja na gostka
który dopiero dowiedział się czym są newsy. Najwyraźniej dokładnie
wiedział czego szuka.

Cytujmy dalej:
: "Zapewne żadna gazeta nie zdecydowałaby się wydrukować tego, co można
: było znaleźć na serwerze ICM. Pare z tych zdjęć zachowałem na twardym dysku "

Spodobały mu się, reakcja jak u gostków z ZChN zwalczających pornorafię.
Zawsze trzymają pod ręką pare świerszczyków, coby sobie popatrzeć jakie
to obrzydliwe i oburzające. Tomasz Płókarz prawdopodobnie wrzucił te zdjęcia
jako tapetę do Windows, coby mu przypominało jaki cel ma krucjata.

: " .. i przesłałem je do "Rzeczypospolitej" na poparcie mojego donosu"

Napisać do policji[1] nie przyszło mu do łba pustego. Popełnił zresztą w ten
sposób przestepstwo, bo wiedząc o naruszeniu prawa nie powiadomił
odpowiednich organów ścigania.

: "Panu [czyli gostowi z GazWyb] również je przesyłam"

Teraz mały cytacik z innej strony GazWyb 'prawo karze też za sam czyn
narzucenia komuś ogląania treści pornograficznych (art. 202 par. 1 kk)'
Czyli koleny raz Tomasz Płókarz popełnia recydywę, najpierw zmuszając
do oglądania swoich ulubionych obrazków dziennikarzy Rzplitej, potem GazWyb.

: "W przypadku ICM oczekuję informacji o działaniach podjętych przez
: prokuraturę (...) można obciążyć winą zarządce konkretnego serwera.
: I to właśnie należy zrobić"

Całe szczęście polskie prawo nie jest tak głupie jak Tomasz Płókarz.
Aha, no i oczywiście ostatnie zdanie:

: "Nie będę wchodził w szczegóły techniczne. Nie czuję się kompetentny"

No cóż, jak widać niekompetencja Tomasza Płókarza rozciąga się nie tylko
na tematy techniczne.

1>_________________________________________________
2> Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,
3> - ktorego strona internetowa ma adres http://www.tolep.w.pl
4> lub http://tolep.freeservers.com
5> - ktorego adres poczty elektronicznej to tolep_at_bigfoot.com
6> - ktory w ICQ ma numer 9326978
^oczywiście

bart
[1] Która by ewentualnie zajęła się sciganiem autorów a nie zamykaniem serwera.
Ale na tym Tomaszowi Płókarzowi najwyraźniej wcale nie zależało

--
	       "Minister onanista z kamienną twarzą,
            nie mówi dokąd idzie paparazzi za nim łazą"