Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 23:47:12 MET DST

Nocy (lub dnia) Tue, 24 Aug 1999 17:00:14 GMT, Tomasz Płókarz zeznaje:

>oraz
>lub
>>

>KOLEJNY SAMOBOJ!
>
>Poczcie nie wolno otwierac przesylek! A posty na newsach NIE sa w
>zamknietych kopertach!
        A jak zdjęcie gołej panienki będzie przesłane jako kartka pocztowa,
to Poczta Polska ma ja zatrzymać i wysłać do prokuratury?

bart

--
      "I'll be seeing you again, I'll be seeing you in hell"
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl