Re: O autorze listu (?)

Autor: QuickQvik (quikqvik_at_priv5.onet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 23:06:51 MET DST

Tomasz Płókarz <tolep_at_box43.gnet.pl> wrote in message
> W ICQ jest jedna osoba o nicku "QuickQvick"
>
> User's info:
>
> Nazwisko - Jacek Jedrzejowski
>
> Personal interests - Women: Babies
>
> Hmmm....

Dobrzes znalazl. Widzisz - sama radocha z tymi pseudonimami. Nie musiales
szukac tak daleko. Na IRC zna mnie sporo ludzi. Przeczytaj takze Info/About
w ICQ. Tylko bez wycieczek w strone znanego tematu! Dane w ICQ pochodza z
ustalonego wzorca (ankiety), ktory sie zmienia w kazdej wersji ICQ.
Dokladnie wszystko brzmi tak:
"
Personal interests:
Women - Babies
Hobbies - Scuba Diving
Computers - Software Development
Art - Music
"
Zeby nie bylo watpliwosci, zacytuje fragment znanej piosenki: "Baby, baby,
light my fire". Wiec rozumie, ze chciales zasugerowac znaczenie "dziecko",
ale niestety. No, chyba ze projektanci ICQ'a sa takze zboczeni. A jesli juz
chcesz to wykorzystac, to lec do TV. Ja tez lubie rozglos, a M. Levinsky
udowodnila, ze najlepszy jest sposob negatywny. Jak juz, to na calego...

QuickQvik
vel Jacek Jedrzejowski
ICQ: 3215645 (akuku! potrzebna autoryzacja)