Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Wojciech Orlinski (Igel_at_polbox.com)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 21:36:28 MET DST

Tomasz Płókarz wrote:

> Bartek napisal

> Moze cos podsuniesz?

Na poczatek telefony. Przeciez gangsterzy korzystaja z telefonow. No i
poczta. Przeciez poczty mozna uzywac do wyslania np. listu z pogrozkami.
Trzeba zakazac wszystkich sposobow komunikacji miedzyludzkiej, przeciez
pedofile i sadysci moga ich uzywac do komunikowania sie ze soba.
Tomaszu, masz jeszcze duzo pracy przed soba. Nie marnuj czasu na
Internet.

Wojciech Orlinski       'de omnibus dubitandum'
      http://www.geocities.com/CapitolHill/2594
Error 403: Acces denied. You are not authorized
to read this signature.