Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 19:56:13 MET DST

"Tomasz Płókarz" <tolep_at_box43.gnet.pl> wrote:
> Ale prywatna - nie panstwowa.

Hm. a to "cenzurowanie newsów na ICM" byłoby realizowane z czyich
pieniędzy? Podatnika czy Twoich?

> Mozesz to nazwac rowniez "kultura osobista".

Mówisz o swej własnej kulturze osobistej?

> Ja nie uzywalem bezpodstawnych zarzutow ani wycieczek osobistych. Ale byc
> moze wkrotce zaczne.

Bezpodstawnych zarzutów użyłeś sam. W "Rzeczypospolitej", między innymi.

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
I didn't do it! Nobody saw me do it! Can't prove anything! -- Bart Simpson