Odp: Odp: Odp: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Tomasz Płókarz (tolep_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 19:14:06 MET DST

Krzysztof Zietara wrote:

> A nie powinien Pan. Radzę poczytać trochę o hierarhii alt.*

Przepraszam, wyrazilem sie nieprecyzyjnie (z powodu pospiechu wynikajacego z
polemizowania przeciwko kilkunastu ludziom jednoczesnie - co mnie oczywiscie
nie usprawiedliwia)
Powinno byc:

1. Nieprawda jest, ze grupy (jw.) znajdowaly sie na serwerze ICM bez
mozliwosci ich usuniecia.

--
   Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,
   - ktorego strona internetowa ma adres http://www.tolep.w.pl