Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Michal Jaskolski (Michal_at_swlmedia.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 18:21:37 MET DST

Tomasz Płókarz napisał:

>Oswiec mnie: czy admin moze usunac niektore grupy, czy nie?

Wyobraź sobie, że pisząc na jakiś tam adres (zwykły, nie elektroniczny)
możesz otrzymać kopertę ze zdjęciami z dziecięcą pornografią.

Co zrobisz jeśli się o tym dowiesz?

Będziesz się starał ustalić osobę, która się tym zajmuje i doprowadzić do
jej aresztowania?

Czy oskarżysz Pocztę Polską o dystrybucję pornografii dziecięcej i
zasugerujesz, żeby pracownicy Poczty zajęli się przeglądaniem wszystkich
listów w poszukiwaniu niezgodnych z prawem zdjęć, a także zatrzymywali oraz
niszczyli wszystkie przesyłki z Wołomina, bo przecież mogą zawierać broń lub
narkotyki?

Ty zrobiłeś to drugie.

Usenet nie jest internetowym odpowiednikiem prasy. Nie można go kontrolować.
Nie można oskarżać administratorów serwerów news za materiały, które się na
nim znajdują. Można jednak próbować ścigać osoby, które wysyłają tam
materiały, których rozpowszechnianie jest niezgodne z obowiązującym prawem.

Zamykanie grup nie ma większego sensu. Na świecie są tysiące serwerów news.
Jeśli ktoś chce, to dotrze do pornografii i innych materiałów sprzecznych z
prawem. Nie możemy nic z tym zrobić.

Michał Jaskólski

--
SWL Media - http://www.swlmedia.pl/ - tel. (0-58) 7712444
Internet: serwisy WWW / reklama i promocja on-line / e-handel