Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 18:33:43 MET DST

Grzegorz Staniak <gstaniak_at_ajax.umcs.lublin.pl> writes:

> Dlatego, że społeczne przyzwolenie typu "a jak lubią, to niech sobie
> oglądają" to przyzwolenie na powstanie normalnego rynku na tego
> rodzaju publikacje - niezależnie od jego marginalności. A ja nie
> chcę żyć w świecie, w którym dla zaspokojenia seksualnych fantazji
> zblazowanego Holendra ośmioletnie tajlandzkie dzieci są sprzedawane
> "producentom", gawłcone, maltretowane, zmuszone do posłuszeństwa
> głodem i biciem i zostawiane na pastwę losu kiedy tylko są już
> trochę za stare żeby podniecać pedofili. Nie rozumiem jak możesz
> [...]

Zgoda na zakaz pedopornografii. Ale 'utwory' powstałe bez udziału
żywych ludzi (rysunki, czy grafika komp - coraz lepiej idzie nam
raytracing postaci) powinny byc dozwolone - pod bardzo scisla kontrola
ale tak.

NB sytuacja wyglada mniejwiecej tak w Japonii.

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/