Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 12:49:53 MET DST

greg napisal(a) dnia [24 Aug 1999]:

>Co Ty jedyne czego on chce to po prostu tego nie oglądać... Pewnie, że
>lepiej schować głowę pod kołdrę i udawać, że problem rozwiąże się sam.

Nie jest lepiej schować głowę, jest lepiej głową ruszyć i zrobić coś
sensownego. Mnie chodziło o zformułowanie problemu "chce skasowania child-
porno z newsow i w ogole z netu" czyli mniej więcej tej samej klasy co
"chce zeby nie bylo wojen".

Od samego chcenia nic się nie stanie, podobnie jak od nieprzemyślanej
nagonki na administratorów newsserwerów...

--
					(moskit_at_irc.pl)