Re: PKP[1], czyli co z newsami w ogole?

Autor: futszak (futszak.WYTNIJTO_at_dione.ids.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 22:04:46 MET DST

On Thu, 19 Aug 1999 10:19:13 +0200, "Robert R. Wal"
<rrw_at_reptile.eu.org> wrote:

>Pokaż mi rachunek z TP SA za ,,dostęp do serwera news''. AFAIR tamtejszy
>admin też nie ma w obowiązkach utrzymywania serwera news.

ja w ogole mam jakies takie dziwne wrazenie, ze cala ta tpsa to jeden
wielki burdel i naprawde nie chce mi sie uzasadniac, bo o tym wszyscy
wiedza, a dopoki sytuacja bedzie taka jaka jest, czyli chora to bedzie
tak jak jest.

futszak

--
Dostep do Internetu - 40 PLN / miesiac - http://rubikon.pl