Re: List do Rzepy

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 11:32:59 MET DST

On Fri, 20 Aug 1999 02:56:35 +0200, "Waldek Golebski" <bebop_at_ceti.com.pl>
wrote:

>dziecięcą.
>Kiedy mi wlasnie chodzi o ZAWARTOSC a nie o nazwe. To ze nazwy grup
>odpowiadaly zawartosci to kiepsko swiadczy o administratorze. Mozna bylo
>zlikwidowac dawno te pare grup zamiast czekac na afere. Taki artykul to
>przeciez konkretna szkoda wyrzadzona polskiemu internetowi.

Straszna szkoda faktycznie. Taką samą szkodę może wyrządzić fizyce
człowiek, który twierdzi, że skonstruował perpetum mobile.

Internet to przeżyje, zapewniam.

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"More than 700 chemicals are used to manufacture a PC,
 about half of them toxic." Joan Lowy