Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_elektron.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 23:08:14 MET DST

Dzien dobry,

On 19 Aug 1999, Robert Maron wrote:

> On Thu, 19 Aug 1999 10:42:08 +0200, Krzysztof Czuma <czuma_at_elektron.pl> wrote:
> : - Inna sprawa, kiedy wystawia instytucja finansowana z naszych podatkow
> : (ICM, NASK, TPSA itp.itd.). Wydatki publiczne powinny byc mocno
> : uzasadnione. Ja nie widze zadnego dobrego powodu zeby bulic kase na
> : pornografie. Sam nie kupuje i nikomu nie zabraniam. Ale nie chce, zeby
> : mnie zmuszano do placenia za takie materialy.
>
> sluszne, ale nie na temat
>
> przeciez za specjalne filtrowanie newsow wlasnie bedziesz placil;
> [...]

Kisielewski powiadal, ze historia socjalizmu pelna jest bohaterskich bojow
z problemami stworzonymi przez socjalizm. Pomysl z wydawaniem dodatkowej
porcji kasy na filtrowanie newsow zywo przypominam mi dzialania rzadu
Rzplitej. Chlopi nie moga wytrzymac ciezaru opodatkowania wiec wychodza na
ulice. Co robi rzad: podwyzsza podatki (akcyze), zeby dac chlopom nieco
kasy.

Ja mam innym pomysl: wylaczyc ten serwer. Niech komercyjni providerzy
dostarczaja gole babki. Mi wolno, bo ja to robie za wlasna kase. Sunsitowi
nie wolno bo robi to za kase podatnika.

Krzysztof Czuma