Re: Co z newsami na ICM

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 17:21:37 MET DST

Szymon Sokol wrote:

> Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
> : Dnia 12 Aug 99 o godz. 18:35, Michal Jaskolski napisal(a):
>
> :> >Co sie dzieje z ICM ?
> :> >Znikle spora czesc hierarhi co awaria czy celowa polityka?
> :> >zGreg
> :>
> :> http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/gazeta/wydanie_990812/kraj/kraj_a_7.html
> : Jeszcze jedno pytanie.
> : Czy ktos moze *na pewno* potwierdzic, ze przyczyna znikniecia grup z ICM-u
> : byl ten wlasnie artykul? Wojtek? Janek? Czytacie na pewno te grupe...
>
> AFAIR obaj są na urlopie.
> [...]

ja juz jestem. co prawda tylko na jakies 2 dni,
ale ciekawie bylo poczytac o anonimowym zyczliwym czytelniku,
ktory obawia sie o wlasne bezpieczenstwo, o protokole internetowym
i o innych rzeczach na pierwszej stronie Bardzo Powaznej Gazety.

coz, sezon ogorkowy ma swoje prawa, rok temu bylo o zbrodniczym
internecie w telewizji, to dlaczego teraz nie w gazetach.

dziekuje Darkowi Cwiklakowi za bardzo rozsadny komentarz w GW.

jwr, ktory sie w praktyce u nas newsami zajmuje, wraca z wakacji
dopiero we wrzesniu.

ja dziekuje za padajace tu slowa wsparcia, szczegolnie dziekuje
tym, ktorzy zechcieli poswiecic swoj czas na napisanie listu
do naczelnego lub jakiegos innego redaktora w rzepie. szkoda,
ze te glosy jakos nie docieraja do ich swiadomosci.

to chyba tyle,

--w