Re: Co z newsami na ICM

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 10:34:04 MET DST

Jaroslaw Rafa napisał(a):

> No nie...
> Zatrzeslo mna po prostu, jak to przeczytalem...
>
> Wstyd mi za takich pseudodziennikarzy, jako ze sam po trochu dziennikarstwem
> sie param... :-(((

Niestety artykul ten pokazuje, ze autorzy bardzo malo znaja sie na
Internecie, nieodrozniaja serwera WWW (HTTP) od usenetowego (NNTP), a
poza tym ABSOLUTNIE nie zdaja sobie sprawe z tego, jak grozne jest to co
pisza...

Jaroslaw Zielinski

PS. Ciekawe czy jak juz tak poznali Usenet, to sa w stanie tu
odpowiedziec?