Re: Gdzie najtansze lacze stale w Wa-wie ?

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 17:12:47 MET DST

On Thu, 12 Aug 1999 09:58:33 GMT, Dariusz K. Ladziak wrote:

>Co najwyzej, jak linia musialaby byc baaardzo dluga to telepies
>odpowie ze "chwilowo brak mozliwosci technicznych".

Ja sie tam ostatnio spotkalem z odpowiedzia dla prowincji:
"Jest mozliwosc lacza 2Mbps, nie wolniej". Kruczek polega na tym
ze 2Mbps wydziela z SDH i kaza zaplacic za "kanal cyfrowy 2Mbps"
kilometrow jednak troche, razem - bardzo sporo.

Mozliwosci techniczne tanszego lacza sie raczej nie pojawia,
chyba ze przybedzie potencjalnych klientow i oplaci sie
postawic urzadzenia do dzielenia tych 2Mb na mniejsze kanaly :-)

J.