Odp: Gdzie najtansze lacze stale w Wa-wie ?

Autor: Kosmita (gruber_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 17:40:52 MET DST

Wydaje mi sie ze najlepiej w MULTINECIE maja swoja Główna siedzibę w tym
nowym biurowcu na rondzie ONZ
i tam podobno maja zlokalizowane wszystkie swoje modemy a wiec i lacze stale
powinno wyjsc nie za drogo

michalek_at_astercity.net

PS Daj znac jak zalatwiles sprawe

Użytkownik Witold Romaniak <witoldr_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7oajvv$27r$1_at_sunsite.icm.edu.pl...