Re: hmmm czyzby TPSA padlo na swiat

Autor: Tomasz Laskowski (tom_at_nets.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 13:02:36 MET DST

Trojmiasto tez jest od swiata odciete.
Lacze TePSA szlag trafil i to jest ich problem w kraju, poprzednie pady
mialy miejsce w Teleglobe (Waszyngton), do ktorego TePSA ma lacze
satelitarne.
Zazwyczaj samo lacze przez satelite chodzi bez zastrzezen, obsluga
naziemna za to bez przerwy nawala.... sypia sie routery.
Poza tym na pl.internet.komunikaty nasz "potentat telekomunikacyjny" nie
zamieszcza informacji.... czyzby mieli tak niwiele awarii, ze nie musza
nikogo informowac? :-))) .... chyba nie....

Niech zgadne.... TePSA....? ;-))))