Re: Co Wy o tym sadzicie ???

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 16:02:08 MET DST

>>>>> "jimi" == jimi <jimi_at_irc.pl>:
 jimi> In pl.internet.polip Przemyslaw Popielarski <premax_at_hotmail.pl>
 http> //www.sos.internet.pl/city/index.htm
> [...]

 jimi> To nic ;-) U mnie w pracy kierownik brygady instalujacej siec
 jimi> przyniosl protokol udostepnienia budynku, w ktorym dwa razy, raz
 jimi> dlugopisem, raz "drukarkowo" bylo napisane:
 jimi> "URZYTKOWNIK". Zwrocilem mu uwage, a ten mowi, ze to nie pisal
 jimi> on, tylko jego dyrektor ;-)

No i to wszystko tłumaczy, nie powinieneś się więcej dziwić.

--J.