Re: Co Wy o tym sadzicie ???

Autor: futszak (futszak.WYTNIJTO_at_dione.ids.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 04:03:09 MET DST

On Mon, 02 Aug 1999 05:48:03 GMT, ladzk_at_ite.waw.pl (Dariusz K.
Ladziak) wrote:

>Futszaku! Z twojego Czarnego moze wyglada to na optymalne rozwiazanie.
>Ale jakbys sobie posiedzial w tym radiowym bajzlu jaki jest w
>srodmiesciu Warszawy to przestalbys tak myslec.
>Moze na peryferiach, duze osiedla typu Ursynowa czy Tarchomina. Ale w
>centrum od paru lat panuje stan zawalu elektromagnetycznego - t tzw.
>radiowym trojkacie bermudzkim (Prudential,Forum, Marriot) stoi na
>obszarze o diametrze rzedu kilometra ponad dziesiec tysiecy nadajnikow
>roznych (stalych i ewidencjonowanych!) o mocach od pojedynczych watow
>do pojedynczych dziesiatek kilowatow...
> [...]
Qrde, w sumie jakos takos ten stan nie przeszkadzal mi w poprawnym
odbieraniu przemiennika ze 145MHz reczniakiem CT-2 ktory do
najbardziej odpornych na zaklocenia nie nalezy, i zbyt wielkich
zaklocen nie zauwazylem.
Pozatym jeden z warszawskich providerow ma radiodostep do Internetu
zamontowany na hotelu Forum :o)

futszak

PS. Takie rozwiaznie dla Czarnego nie jest odpowiednie, bo ludzie za
malo kasy maja zeby zebrac az tyle osob :-(

--
Dostep do Internetu - 40 PLN / miesiac - http://rubikon.pl