Re: Jakie IP w *.pl ?

Autor: Maciej Lopacinski (M.Lopacinski_at_gazeta.pl)
Data: Mon 02 Aug 1999 - 11:07:51 MET DST

Piotr Kucharski wrote:

> hm. poproś kogoś z dostępem do routera BGP, żeby Ci podał.
Router z BGP jest dostepny na http://nitrous.digex.net/mae/mae-lg.html

Pytanie o sieci zadaje sie przez zaznaczenie bgp i wpisanie w polu adres
"regex 8535$" gdzie 8535 jest numerem AS.

Najwieksze problemy bedziesz mial ze znalezieniem wszystkich polskich
ASow, ale kilka moge podac
8308 NASK
5617 TPSA
8535 Agora