Re: Uwaga na szantazystow z NASK!!!

Autor: Dawid Kuroczko (dk_at_PLEASE--REMOVE--THIS.ssw.krakow.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 13:10:22 MET DST

19 lipca, godzina 15:10, na pl.internet.polip pisze J.F.:
> No bez przesady - normalne to juz jest ze za domeny sie jednak placi.

Gdybym tylko miał taką możliwość to bardzo chętnie wszedłbym
w taki interes. Bardzo spokojna usługa (mniej obciążająca
maszynę niż poczta (o WWW czy FTP nie wspominając), wymaga
puszczenia BIND'a. Za wpisanie kilku linijek typu.

domena IN NS jakiś.host

dostaje się 200zł. Taki wpis zajmuje kilkaset bajtów,
a jest z tego 200zł rocznie. Wspaniały wręcz interes. :)

Co do domen: jestem zdania, że instalacja może być droga
(nawet te 200 zł), ale utrzymanie tego (które jest
"bezobsługowe) poowinno być tańsze (gdzieś z 1/4, 1/5
kosztu instalacji :)).

     Pozdrawiam,
      Dawid Kuroczko

--