Re: Uwaga na szantazystow z NASK!!!

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 22:34:29 MET DST

On 19 Jul 1999 11:21:18 +0200, Michal Jankowski wrote:
>Czy jesli mojemu ojcu zalozono telefon w czasach, kiedy nie bylo
>oplaty za czas trwania rozmow lokalnych, to ma prawo nie placic
>(czesci) rachunku za telefon wg obecnych stawek?

Moze i bylby to sluszny punkt do sadzenia, ale PPTT juz nie istnieje.

>Na litosc...

A postaw sie w sytuacji kogos kto zamowil w pazdzierniku druga linie z
Elnetu tylko dlatego ze oferowali polaczenia lokalne w abonamencie
[drogim], w listopadzie zalozyli, za instalacje 400zl pobrali,
a w styczniu taka mozliwosc zniknela z cennika :-)

J.