Re: pl.internet.komunikaty

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 20:21:27 MET DST

 dj> On Thu, 15 Jul 1999 00:26:43 +0200, "Moi" <Moi_at_w.pl> wrote:
> [...]
 dj> nie przejmuj sie, kolega ma dziwna manie na punkcie xyfek w necie,
 dj> mnie tez kiedys podobnie nazwal, ale od tamtego momentu mam spokoj,
 dj> bo jest zalozony filtr na mnie, wiec se moge pisac :-)

Filtru nie ma, bo jakiś czas temu wyrzuciłem wszystkie. Chyba do nich
wrócę. A teraz konkretnie: nie mam nic do ksywek. Moim świętym prawem
jest za to mieć w średnim poważaniu ludzi którzy się boją podpisać
imieniem i nazwiskiem (ksywkę zawsze można też dopisać, jak ktoś lubi).
Gdybym miał "dziwną manię", jak to określasz, to uporczywie męczyłbym
takich dziubasów. A tak tylko pozwalam sobie na nazwanie ich Anonimowymi
Matołkami, co z reguły zresztą okazuje się nader trafnym określeniem.

Przy okazji: więcej Anonimowym Matołkom nie będę odpisywał. Jeśli ktoś
chce się czegoś dowiedzieć, niech się podpisze imieniem i nazwiskiem.

z pozdrowieniami,
--J.