Re: Raport: internet w polskim biznesie (i zyciu)

Autor: Michal Szokolo (msz_at_pmp.com.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 19:56:56 MET DST

Jacek Grodzki wrote:

> Co masz konkretnie na myśli, kiedy piszesz, że Electron i Maestro to
> "badziewie" lub "gorsze karty"? Osobiście nie pcham np. Visy, czy
> Mastercarda do bankomatu, bo na tym tracę. Po prostu te dwa rodzaje kart
> mają inne zastosowanie.

Ograniczenia. Te karty są obsługiwane tylko przez elektroniczne terminale,
co ogranicza możliwości ich użycia. A w bankomacie mają (przynajmniej w
WBK) prowizję bardzo podobną do np. Visa Classic.

Czyli po prostu jest to plastik drugiej kategorii :-(

PS. Zostawiam crossposta na p.i.p, bo p.b.b nie czytuję.

--
P  M  P    T a k e s   c a r e   o f    I T   !       Since  1992
PMP  IT Consulting, 00-679 Warszawa, ul. Wilcza 66/68