Re: CO JEST Z NUMEREM 0-202122 ????!!!!!!

Autor: -=Mr.FX=- (mrfx_at_clan.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 11:42:56 MET DST

>Watpie. Taki wynik to moze bylby bardzo dobry w epoce modemow 2400 bps
>(innymi slowy 2.4 kbps). Jak na modem z napisem 33.6 kbps, albo nawet
>56kbps, to jest to zerowy wynik.

ups, miałem na myśli 44kbps-48kbps rzeczywistej szybkości.

>Nie jestem zadnym ISP, ale tez nie widze w tym twierdzeniu zadnego sensu.
>Naturalne jest chyba, ze ISP moze duzo zrobic dla zwiekszenia szybkosci
>transmisji (nalezy jeszcze okreslic z kim maja byc te transmisje).
>Np. taki ISP moze postawic klientowi np. baseband 128kbps, czy np. ethernet
>10Mbps. Moze go podpiac PVC z CIR=10Mbps do jakiegos duzego operatora
>w Europie lub np. USA. Nie uwazasz chyba, ze takie dzialania nie poprawia
>szybkosci transmisji, w odniesieniu do providera oferujacego wylacznie
>dostep dialup na 33k6, i dodatkowo na szumiacych/zaklocanych liniach?

Nie poprawią napewno transferu pow. 33,6kbps nie licząc kompresji.
Jeżeli zakłócenia na lini umożliwiają natomiast max. połączenie z
prędkością 28,8kbps to będzie to max. Co do poprawy jakości połączenia
z poza Polską mają "pewne" możliwości aczkolwiek o ile działa
połączenie POLPAK-Teleglobe nie widzę sensu dodatkowo dopłacać - w
przypadku szybszych łącz ma to sens - w przypadku dial-up'ów chyba
tylko w skrajnych przypadkach.

--
Mr.FX [myryfykysy]