Re: Internet globalna wioska???

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 08:52:58 MET DST

"dj.futszak" napisał(a):

> To nie jedyny, drugi to poprostu bardziej sympatycznie jest jak ludzie
> pisluguja sie xyfkami, a nie imionami i nazwiskami.

Nie, sympatycznie jest wtedy, jak przy znajomosci przechodzi sie od pan
i nazwiska do imienia, a nawet sympatyczna jest forma "panie
Jaroslawie". Sympatyczne jest tez uzywanie na przyklad ircowych nickow w
swiecie realnym, choc znam ludzi, ktorzy sie strasznie na to zzymaja
"Przeciez on nie jest zaden Drombsz,to jest Zdzisiek" (autentyczne,
tylko nicki zmienione dla ochrony zrodel osobowych).

Natomaist niesympatyczne jest jak anonimowy internauta rozbija sie po
Internecie.

> A ile czasu korzystasz z net-u ???
> Bo jak dla mnie to kwestia przypadku a nie celowego dzialania :-(

Hm, cos od 1994, ale tak wiecej to od mniej wiecej trzy ostatnie lata.
A poza tym to poznalem calkiem sporo ludzi przez i przy okajzi
Internetu.

Jaroslaw Zielinski