Re: Internet globalna wiosk ???

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 18:35:35 MET DST

W postingu <378e1224.3843133_at_news.task.gda.pl>,
osoba znana jako dj.futszak <futszak.WYTNIJTO_at_microsoft.linux.pl>
na grupie pl.internet.polip, napisała co następuje:
> Jak na razie oplata za czas jest WIEEEELKA PRZESZKODA zeby cos takiego
> sie dzialo nagminnie,

Niekoniecznie (i nie mówię tu tylko o sobie, bo ja akurat nie korzystam
z modemu -- na razie jeszcze w domu nie mam telefonu)

> ot poprostu dlatego, ze ja jak i wielu innych
> ludzi na irc-u pojawia sie raz na nie wiem ile,

e... to akurat nie wadzi wcale. Serio.

> pozatym irc to tylko
> jedna z uslug i przebywajac w inecie mozna przez wiele lat o niej
> nawet nie slyszec korzystajac z innych :-(

A co, poznałeś może kiedyś jakiegoś znajomego przez FTP? Bo ja nie...

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
Documentation is like sex: when it is good, it is very, very good; and