Re: Internet globalna wioska???

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 10:37:16 MET DST

"dj.futszak" napisał(a):

> Na samym poczatku rowniez tak robilem, ale w momencie jak jeden z
> drugim zaczeli mieszac moje imie i nazwisko z blotem, poprostu z tego
> zrezygnowalem, robiac jak wiekszosc.

Mnie tez czasem mieszaja z blotem, uwazam to za smieszne, a juz na pewno
osmieszajace mieszajacych. Natomiast za rownie smieszne uwazam uzywanie
pseudonimu z powodow wyzej przedstawionych. Jak widac, Internet moze dac
duzo radosci (przy wlasciwym uzyciu).

> obecny charakter Internetu praktycznie
> uniemozliwia poznanie swoich sasiadow.

Wcale nie, ostatnio poznalem osobe, ktora mieszka o 200 metrow w linii
prostej ode mnie. Przez IRC naturalnie, i to nie na kanale #moja_wioska.

> Niestety dostep anonimowy typu pppnumer zostal stworzony za nas, a
> nawet przy zdecydowanym sprzeciwie niektorych z nas, ale nikt tu
> nikogo o zdanie nie pytal :-(

Pole From: tez zostalo stworzone bez naszego udzialu, ale jednak mimo to
mozna smialo z niego wlasciwie korzystac :)))

Jaroslaw Zielinski