Re: komutowany Internet za < 100 zl/mc - Centrex

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 22:11:56 MET DST

J.F. <jfox_at_friko6.onet.pl> wrote...
> Ano widzisz - centrex jest formalnie miedzy aparatami wlasnymi firmy,
> a nie miedzy firma a jej klientami..

Co to za kolejny idiotyzm, zmuszajacy 30 ludzi, odzwyczajonych od
socjalistycznego kombinowania, do zakladania firmy "krzak", tylko
po to by miec w domach "aparaty firmowe"? Wraca nowe?

Albo wprowadzamy calkowite rozroznienie na abonentow biznesowych
i prywatnych (lacznie z taryfikacja), albo traktujemy wszystkich rowno?

Jaki sens ma wprowadzenie podobnego przepisu?

Pozdrawiam,

Moi