Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 13:19:57 MET DST
Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam> wrote...
> Dnia Thu, 1 Jul 1999 18:25:31 +0200, Moi zeznaje:
> >Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam> wrote...
> >> Dnia Thu, 1 Jul 1999 01:39:20 +0200, Moi zeznaje:
> >> >Za symptomy poprawy, wg. Markowskiego, mozna uznac pojawiajace sie
> >> >serwery wirtualne bankow, WGPW i innych instytucji.
> >> ZTCP to serwer WGPW istnieje od ładnych paru lat.
> >Jesli masz na mysli serwer o oczywistej dla wszystkich inwestorow
> >gieldowych na calym swiecie nazwie YOGI - to istotnie, pare lat.
> No tak. Bo kamieniem milowym w rozwoju inetu jest
> to, że teraz mają własny DNS.
> >Gosciny na IKP i ATM tez bym nie przecenial.
> whatever..
Wlasny DNS uwazam za normalnosc w powaznej firmie, ktora podaje
bardzo powazne wyniki, dotyczace kilkudziesieciu tysiecy podmiotow.
> >> >Istotnym ograniczeniem jest tu brak "secure servers". Wskaznik 0.1
> >> >"ss" na 100 000 mieszkancow jest dwudziestokrotnie nizszy od
> >> >podobnego wskaznika we wszystkich krajach OECD (2 na 100k glow).
> >> To akurat ma więcej wspólnego z bankami niż internetem.
> >> Banki są zacofane na maksa.
> >A co maja wspolnego banki z secure servers?
> >Od bankow wystarczy, ze wydaja karty platnicze.
> Ktoś musi bezpiecznie potwierdzać autentyczność tych kart.
> W Polsce robi to PolCard, który ZTCW nadal jest kilkanaście lat
> do tyłu jeśli chodzi o metody.
PolCard nie jest bankiem i nie jest z nim tak zle, gdy chodzi
o technologie. I nie jest jedynym podmiotem obslugujacym
transakcje przy uzyciu kart w Polsce.
> >> >Markowski twierdzi rowniez, ze istnieje w spoleczenstwie blokada
> >> >kulturowa przed handlem sieciowym. Spowodowana ma byc zniecheceniem
> >> >Polakow do kazdej formy direct marketingu.
> >> Co ma piernik do wiatraka? Przecież sklepy internetowe
> >> nie ślą spamu ani akwizytorów.
> >Sla spam.
> Wszystkie sklepy on-line ślą spam? To ciekawe...
> Ile na przykład dostałeś spamu reklamującego iskelp.unicef.org.pl?
Nie napisalem, ze wszystkie. Ale w archiwum pare postow mam
(na pewno nie z unicef.org.pl).
> > Poza tym, 90% firm direct marketing funkcjonujacych IRL
> >jest aktywnych z ta sama oferta w Sieci (dane amerykanskie).
> >Hint dodatkowy (bo widze, ze Ci slabo idzie): sprzedaz wysylkowa.
> Chodzi Ci o to, że nikt nie kupuje samochodu w sprzedaży
> wysyłkowej? ;-)
Pytales co ma wspolnego sprzedaz direct marketingowa z e-commerce.
Pozdrawiam,
Moi
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:22:51 MET DST