Re: TP Internet?

Autor: Marcin Cieślak (saper_at_no-spam-at.system.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 10:12:33 MET DST

>Przecież używanie adresów 10.x nie oznacza że każdy komputer będzie
>miał netmaskę /8. CIDR jest powszechną praktyką w Internecie od kilku
>ładnych lat...

Chociaż nie wszystko wygląda tak różowo z dzieleniem tych klas A.
W 1995 roku i 1997 prowadzono niezłe eksperymenty z tym,
ale raczej udane (źródło: ripe-155 na przykład).

Widziałem minirouterek jednej firmy (przemilczę nazwę)
co za Chiny nie chciał słyszeć o czymś więcej na 10.x niż /8.

Co więcej, przyjmował to, ale jak się patrzyło na snifferze
jak wyglądały broadcasty, to aż się smutno robiło. Nie muszę
dodawać, że nie działało oczywiście.

--
                 << Marcin Cieslak // saper(at)system.pl >>
SYSTEM Internet Provider                     http://www.system.pl