Mam problem z NETMEETING

Autor: Patricia Bauer (patricia_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 28 Jun 1999 - 22:18:40 MET DST

Hallo !!!
W jaki sposob urzywa sie Netmeeting.Jak mam zaczac zeby z kims sie polaczyc
bo jestem w tym zielona:) Mam fajny mikrofon z sluchawka i chcialabym go
wykorzystac bo podobno mozna sie tam laczyc i rozmawiac z ludzmi.Problem
polega na tym ze nie moge tego zrobic wiem ze po podlaczeniu sie z
serwerem trzeba chyba wybrac adres e mail i ja juz kilka razy wpisywalam tam
adresy i ciagle odpowiada mi ze nie moze nikogo wywolac .Czy tu nie mozna
tak jak jest na ircu ze wyswietla wszystkie osoby ktore sa na kanale i mozna
sobie wybrac czy trzeba strzelac czy ten ktos jest w sieczy lub nie? bardzo
prosze o pomoc jesli ktos by mogl mi to wytlumaczyc w prosty sposob bylabym
wdzieczna juz nie chodzi mi tu o tlumaczenie wszystkiego bo do reszty dojde
mam nadzieje sama tylko jak dosc zeby z kims pogadac?tylko nie kazcie
kupywac ksiazki :))))

Moj e mail: patricia_at_friko2.onet.pl